FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum powered by pafell Strona Główna
->
Rozmowy
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
NIE
Wyłącz BBCode w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Strona!
----------------
Program posiada nową stronę WWW!
Regulamin, legenda, wymagania
----------------
Komunikaty
Regulamin
Legenda
Wymagania
App (Application Manager)
----------------
Download
Komunikaty
Rozmowy
Budzik
----------------
Download
Komunikaty
Rozmowy
pafell_uptader
----------------
Download
Komunikaty
Rozmowy
Out of topic
----------------
Off-topic
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
px215467
Wysłany: Pon 11:04, 04 Kwi 2011
Temat postu: Huaihe River Highway Bridge Dynamic Test and Analy
Huaihe River Highway Bridge Dynamic Test and Analysis
Force response. The experiment mainly on the dynamic strain to be tested. Test . Continuous beam bridge with a main sub- 2345678 truck frequency / Hz power points off the brake test and accessibility barriers ( cross- section set a bow in the wood ) two cases for different uniform speed driving on the bridge . Each case, the side cross section across the lower edge of the maximum tensile strain measured data in Table 2. Measured data handled by the section of the dynamic factor in Table 3 Table 2 Measured midspan section side span the maximum dynamic strain coefficient in Table 3 measured the impact of speed / (km · h) 】 O2o3. 4o5055lO'20 speed / (km-h a) 102o30405O strain £ x1813.511 3ll91313 impact factor 】 】 】 05 】 07 103 05I. 07 * indicates impaired car countenance black jack Yo 06 Figure 0 3 Max Liu et al: Huaihe River Highway Bridge Dynamic Test and Analysis of 6 Conclusion 1 ) The paper described the pulse of the test method and measured the structure of natural vibration characteristics to be effective, However, human interference should be ruled out , the other sampling cyberspace should be long enough . 2 ) main span continuous beam structure, the fundamental frequency of vertical 1.121Hz, damping ratio of 1.9 %,
p90x workout calendar
, reversing the high frequency. That the torsional stiffness of the larger box . 3 ) dynamic load test results show that when the vehicle deck through the flat when the strain caused by very small increments , the dynamic relationship between the increment and the speed is not obvious, but the vehicle deck is not flat across the simulated obstacles , the strain Increments up to around 0.4 indicate that damage to the bridge deck will have a very negative impact .
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Theme
xand
created by
spleen
&
Emule
.
Regulamin