FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum powered by pafell Strona Główna
->
Rozmowy
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
NIE
Wyłącz BBCode w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Strona!
----------------
Program posiada nową stronę WWW!
Regulamin, legenda, wymagania
----------------
Komunikaty
Regulamin
Legenda
Wymagania
App (Application Manager)
----------------
Download
Komunikaty
Rozmowy
Budzik
----------------
Download
Komunikaty
Rozmowy
pafell_uptader
----------------
Download
Komunikaty
Rozmowy
Out of topic
----------------
Off-topic
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
px215467
Wysłany: Sob 0:51, 02 Kwi 2011
Temat postu: Hydraulic multi-plate friction plate brake and cle
,
jimmy choo south africa
Hydraulic multi-plate friction plate brake and clearance compensation device
Hydraulic multi-plate friction plate brake and clearance compensation device 7l · Qa ANZ l = 7.6553 × 105A sampan <jOasCG17.6553 × 10 a x5.3 × 106dt = 』 : '405 .96 . A ) dt <405.96 × 2.3 × 0.001 ≈ 4.94 (mm) of a known brake stroke 3.2mm, brake piston cavity cross-sectional area S = 25190mm, leakage into the brake Q Travel △ = 4.94 / S = 4.94/25190 = 0.0002 (mm). Thus, its braking effect is very small stroke , that meet the design requirements. 4 Conclusion 1) The research design in this paper for multi- chip friction plate brake hydraulic brake, it has a braking torque brake quickly, safe, reliable, compact , etc., for applications that require a large braking torque of the large heavy-duty wheel Type of construction machinery . Mount within 2】 brake films such as manufacturing errors stitch and other reasons, its thickness be biased by the Park compensation device can automatically adjust the brake piston position , do not need to be adjusted pre- set the brake stroke , greatly simplifying the brake words Whole . 3) The process of using the brake , friction wear , relying on clearance compensation, the friction disk space is always asked to keep the best space in the state of the original design can greatly reduce the wear and improve their work life. 4) to lift the brake in the braking or when braking , no matter the size or thickness deviation friction plate friction plate wear the number , by the role of compensation device , or release the brake to brake the same itinerary , ensuring a constant braking time and braking rapidly Safe and reliable . 5) From a comprehensive point of view, research design in this paper Pina drive , excellent performance is a new type of brake. This subject is too technical for the state re- hsiang key components prepared eighty-five scientific and technological projects .
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Theme
xand
created by
spleen
&
Emule
.
Regulamin